Bądź na bieżąco,

zapisz się na newsletter

nie teraz nie, dziękuję
Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

664 066 532

kontakt@taurus-sklep.pl

Czynne
Pn-Pt 11:00-18:00
Sob 12:00-14:00

Regulamin

Regulamin sprzedaży przez Sklep Taurus

  1. [czym się zajmuję] Sklep zoologiczny Taurus zajmuje się sprzedażą artykułów gotowych dla zwierząt oraz wykonywaniem artykułów dla zwierząt szytych na zamówienie, przede wszystkim akcesoria spacerowe.

 

  1. [moje dane] Prowadzę sklep zoologiczny Taurus jako przedsiębiorca wpisany do Centralnej Ewidencji Działalności i Informacji Gospodarczej pod nazwą Taurus sklep zoologiczny MARCELINA STASIAK, NIP 7123420447, REGON 389221656.

 

  1. [dane kontaktowe] Możecie się ze mną kontaktować:

    1. pod adresem: ul. Zbożowa 69, 20-827 Lublin; tu działa sklep stacjonarny, a godziny otwarcia podane są na stronie www.taurus-sklep.pl w zakładce „Kontakt”

    2. na adres e-mail: kontakt@taurus-sklep.pl

    3. telefonicznie: 664 066 532

    4. za pośrednictwem formularza kontaktowego na mojej stronie: www.taurus-sklep.pl

    5. za pośrednictwem facebooka:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100067117517622

    1. za pośrednictwem IG: 

https://instagram.com/taurus_sklep_zoologiczny?igshid=OGQ5ZDc2ODk2ZA%3D%3D&utm_source=qr

 

 

  1. [artykuły szyte na zmówienie] Artykuły dla zwierząt szyte na zamówienie

 

    1. [sposoby składania zamówienia] Zamówienia na uszycie artykułu możecie składać w sklepie stacjonarnym w Lublinie przy ul. zbożowej 69 albo w sklepie internetowym na stronie www.taurus-sklep.pl

 

    1. [zamówienie składane przez stronę internetową] Na stornie internetowej znajdziecie zakładkę „Uszytki”, gdzie możecie wybrać rodzaj zamawianego artykułu, materiał z jakiego ma być wykonany i jego elementy. Co bardzo ważne, w polu przeznaczonym do tego musicie podać wymiary, a ponieważ nie jestem w stanie ich sprawdzić, poprawność tych pomiarów leży całkowicie po waszej stronie. Artykuł uszyty zgodnie z podanymi przez was wymiarami będzie wykonany zgodnie z umową, nie podlega zwrotowi, a ewentualna przeróbka, o ile będzie możliwa, wraz z kosztami przesyłek, będzie wiązała się dodatkową opłatą. Instrukcje sposobu wykonania pomiarów znajdują się w zakładce „Jak zmierzyć psa?”

 

    1. [zawarcie umowy] Po wyborze szytego artykułu i jego specyfikacji, w tym wymiarów, będziesz musiał wybrać sposób dostawy, sposób płatności oraz podać dane kontaktowe, a następnie potwierdzić zamówienie, zapoznanie się z regulaminem i zobowiązanie do zapłaty. Otrzymasz wówczas e-mailem potwierdzenie zamówienia i jest to moment, kiedy dochodzi do zawarcia między nami umowy. Pamiętajcie, że jeżeli nie zdecydujecie się na odbiór zamówionego artykuł w sklepie, na całkowity koszt oprócz opłaty za wykonanie szytego artykułu składa się też opłata za dostawę.

 

    1. [indywidualne zamówienie e-mailem] Jeżeli chcecie, abym uszyła artykuł, którego nie da się skonfigurować przez zakładkę „Uszytki” na stronie internetowej, napiszcie do mnie e-mail na adres kontakt@taurus-sklep.pl. Wówczas, o ile będzie to możliwe, przedstawię e-mailem indywidulaną ofertę z wyceną. Tak, jak w razie zamówienia przez stronę internetową, również w tym przypadku poprawność pomiarów leży całkowicie po waszej stronie. Pamiętajcie, że warunki realizacji zamówienia, które otrzymacie ode mnie e-mailem, będą aktualne przez 5 dni roboczych (czyli bez sobót, niedziel i świąt), więc jeżeli potwierdzenie zamówienia otrzymam później, może okazać się, że warunki trzeba będzie ustalić na nowo. Po potwierdzeniu przez was w ten sposób specyfikacji zamawianego artykułu, sposobu dostawy i sposobu płatności dochodzi między nami do zawarcia umowy.

 

    1. [wykonanie i dostawa zamówienia] Jeżeli chodzi o wykonanie i dostawę/odbiór zamówionego artykułu szytego:

      1. [termin wykonania artykułu] po otrzymaniu zamówienia wykonam artykuł jak najszybciej, najpóźniej 20-go dnia roboczego, chyba że na stronie internetowej podczas dokonywania przez was zamówienia podany będzie inny termin lub inny termin ustalimy w ramach opisanej wyżej indywidulanej oferty;

      2. [termin odbioru w sklepie] jeżeli zdecydujesz się na odbiór osobisty w sklepie, od razu po wykonaniu, najpóźniej w terminie, o którym mowa wyżej, zawiadomię, że artykuł jest gotowy e-mailem lub telefonicznie, i wówczas będziesz miał 5 dni na jego odbiór;

      3. [termin wysyłki i dostarczenia] jeżeli zdecydujesz się na dostawę przesyłką, od razu po wykonaniu, najpóźniej w terminie, o którym mowa wyżej, wyślę artykuł, a termin dostarczenia go do ciebie zależy od terminu realizacji przesyłki przez kuriera;

      4. [późniejszy termin] gdybym nie mogła wykonać zamówionego artykułu lub wysłać go w podanych wyżej terminach, zawiadomię e-mailem, kiedy będziesz mógł go otrzymać, i zdecydujesz, czy chcesz czekać, czy rezygnujesz z zamówienia i wtedy w ciągu 7 dni zwrócę ci dokonaną wpłatę, chyba że zdecydujesz się wykorzystać te środki na inny zakup lub zamówienie.

 

    1. [brak możliwości odstąpienia bez przyczyny] Artykuły szyte wykonuję pod wskazany przez was wymiar, dlatego są niepowtarzalne i niestety nie będzie wam przysługiwało prawo swobodnego odstąpienia, o którym mowa w art. 27 ustawy o prawach konsumenta, ponieważ tak zdecydował nasz prawodawca w art. 38 ust. 1 pkt 3) tej ustawy. Gdybym jednak to ja coś uszyła niezgodnie z zamówieniem, będziecie oczywiście mogli złożyć reklamację – punkt 8 poniżej.

 

  1. [artykuły gotowe] Sprzedaż artykułów gotowych

 

    1. [sposoby zakupu] Jeżeli jesteście zainteresowani zakupem oferowanego przez mnie gotowego artykułu, możecie go kupić w sklepie stacjonarnym w Lublinie przy ul. Zbożowej 69 albo w sklepie internetowym na stronie  www.taurus-sklep.pl, gdzie podane są oferowane artykuły, ich ceny, ewentualnie terminy wysyłki/odbioru i inne informacje.

 

    1. [zakup przez stronę internetową] Na stornie internetowej znajdziecie zakładkę „Sklep”, gdzie możecie wybrać konkretny artykuł, sposób dostawy, sposobu płatności oraz podać dane kontaktowe, a następnie potwierdzić zamówienie, zapoznanie się z regulaminem i zobowiązanie do zapłaty. Otrzymasz wówczas e-mailem potwierdzenie zakupu i jest to moment, kiedy dochodzi do zawarcia między nami umowy. Pamiętajcie, że jeżeli nie zdecydujecie się na odbiór kupowanego artykułu w sklepie, na całkowity koszt oprócz ceny tego artykułu składa się też opłata za dostawę.

 

    1. [odbiór i dostawa artykułu gotowego] Jeżeli chodzi o dostawę/odbiór kupionego artykułu:

      1. [termin odbioru w sklepie] jeżeli zdecydujesz się na odbiór w sklepie, będziesz miał na to 5 dni; jeżeli na stronie internetowej podczas dokonywania przez was zakupu będzie podane, za ile dni będzie dostępny wybrany przez ciebie artykuł, nie gwarantuję, że będziesz mógł go odebrać wcześniej, ale wtedy czas na odbiór artykułu w sklepie przedłuża się o te dni;

      2. [termin wysyłki i dostarczenia] jeżeli zdecydujesz się na dostawę przesyłką, kupiony przez ciebie artykuł wyślę jak najszybciej, najpóźniej 5-go dnia roboczego (czyli bez sobót, niedziel i świąt), chyba że na stronie internetowej podczas dokonywania przez ciebie zakupu będzie podany inny termin; termin dostarczenia artykułu zależy od terminu realizacji przesyłki przez kuriera;

      3. UWAGA! [terminy w razie wspólnego zamówienia artykułu szytego i zakupu gotowego] jeżeli oprócz artykułu gotowego będziesz zamawiać artykuł szyty i zdecydujesz się na ich dostawę przesyłką, wówczas artykuły gotowe wyślę dopiero w terminie wysyłki artykułu szytego, chyba że ustalimy, że artykuły gotowe mam wysłać oddzielnie, wcześniej, co jednak będzie wiązało się z dwukrotnymi kosztami przesyłki; pamiętajcie, że możecie złożyć dwa oddzielne zamówienia – jedno dotyczące kupna artykułów gotowych, a drugie dotyczące wykonania artykułu szytego – wtedy przesyłki będą odrębne, ale koszty ich ponoszone przez ciebie dwukrotnie;

      4. [późniejszy termin] gdyby wybrany przez ciebie artykuł gotowy nie był dostępny w ciągu 5 dni roboczych lub w terminie podanym na stronie internetowej podczas zakupu, zawiadomię e-mailem, kiedy będziesz mógł go otrzymać, i zdecydujesz, czy chcesz czekać, czy rezygnujesz z zakupu i wtedy w ciągu 7 dni zwrócę ci dokonaną wpłatę, chyba że zdecydujesz się wykorzystać te środki na inny zakup lub zamówienie.

 

    1. [prawo dostąpienia bez przyczyny] Jeżeli zakupu dokonujesz jako konsument (lub będąc osobą fizyczną jako przedsiębiorca, ale bez związku z charakterem tej działalności), w przypadku sprzedaży artykułu gotowego masz prawo odstąpienia od umowy sprzedaży tego artykułu bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od odebrania lub otrzymania tego artykułu przez ciebie lub osobę przez ciebie upoważnioną. Odstąpienia możesz dokonać składając mi takie oświadczenie na piśmie w sklepie lub przesyłając e-mailem lub pocztą w tym terminie. Możesz posłużyć się załączonym wzorem.

 

    1. [wyłączenie prawa odstąpienia bez przyczyny] Nie można skorzystać z takiego prawa odstąpienia, jeżeli:

      1. kupujesz artykuł ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

      2. kupiony artykuł jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

      3. upłynęło 14 dni od odebrania lub otrzymania artykułu przez ciebie lub osobę przez ciebie upoważnioną

      4. w innych przypadkach przewidzianych w przepisach prawa, w tym w ustawie o prawach konsumenta.

 

    1. [skutki odstąpienia bez przyczyny] Jeżeli dojdzie do odstąpienia od umowy sprzedaży artykułu gotowego:

      1. [zwrot artykułu] kupiony artykuł należy zwrócić w sklepie lub odesłać na adres sklepu ul. Zbożowa 69, 20-827 Lublin; masz na to ustawowo 14 dni od dnia odstąpienia,

      2. [koszt zwrotu artykułu] koszty odesłania artykuły obciążają ciebie,

      3. [stan zwracanego artykułu] zwracany artykuł powinien być z metką, nieuszkodzony i bez śladów używania (w szczególności nie powinien być zabrudzony); jak mówi ustawa, ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości artykułu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania artykułu,

      4. [zwrot ceny i kosztów] w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego artykułu lub dowodu jego odesłania zwrócę cenę otrzymaną za ten artykuł i koszt jego wysyłki do ciebie; zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś kupując ten artykuł, chyba że ustalimy inny sposób zwrotu lub zdecydujesz się wykorzystać te środki na inny zakup.

 

  1. [sposoby odbioru i dostawy] Artykuł szyty na zamówienie i artykuł gotowy możesz odebrać w sklepie przy ul. Zbożowa 69, w Lublinie, albo mogę go wysłać na wskazany przez ciebie adres za pośrednictwem kuriera, z dostawą do wskazanego miejsca lub paczkomatu. Informacje o aktualnych sposobach przesłania artykułu i związanych z tym kosztach znajdziesz na stronie internetowej www.taurus-sklep.pl w zakładce „Wysyłka”. Pamiętajcie, że jeżeli nie odbierzecie przesyłki w terminie określonym przez kuriera i paczka zostanie mi odesłana, będziecie musieli ponieść dodatkowe koszty przesyłki przed ponownym wysłaniem artykułu.

 

  1. [sposoby płatności] Płatności w sklepie można dokonywać gotówką, kartą płatniczą lub kredytową albo blikiem. Natomiast w razie zamówień lub zakupów za pośrednictwem strony internetowej lub e-mailem płatności można dokonywać kartą płatniczą lub kredytową, blikiem albo przelewem na moje konto, przy czym wyboru sposobu zapłaty dokonujecie w trakcie składania zamówienia lub zakupu.

 

  1. [odpowiedzialność za zgodność artykułu z umową] Zapewniam, że artykuły gotowe i szyte na zamówienie będą miały cechy i jakość wynikające z umową. Pamiętajcie, żeby sprawdzić, czy paczka z artykułem dostarczana kurierem nie jest uszkodzona, a jeżeli byłaby uszkodzona, zgłoście to odpowiednio poczcie lub kurierowi, ponieważ za uszkodzenia w transporcie oni odpowiadają. Gdyby natomiast artykuł był niezgodny z umową, a zakupu lub zamówienia dokonujesz jako konsument (lub będąc osobą fizyczną jako przedsiębiorca, ale bez związku z charakterem tej działalności), ponoszę odpowiedzialność przewidzianą w ustawie o prawach konsumenta z uwzględnieniem poniższego:

    1. [zgodność artykułu z umową] w ustawie wyjaśniono, kiedy artykuł jest zgodny z umową (art. 43b);

    2. [okres odpowiedzialności] odpowiadam za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że podam dłuższy termin przydatności artykułu do użycia;

    3. [uprawnienia w razie niezgodności artykułu z umową] przypadki, kiedy z powodu niezgodności artykułu z umową możesz domagać się (i) naprawy, (ii) wymiany otrzymanego artykułu albo (iii) obniżenia jego ceny (opłaty) oraz (iv) kiedy możesz z tego powodu odstąpić od umowy są uregulowane w ustawie o prawach konsumenta (art. 43d i 43e), która przewiduje w szczególności, że:

      1. w razie uzasadnionego żądania wymiany lub naprawy albo odstąpienia od umowy koszty odesłania mi artykułu niezgodnego z umową obciążają mnie;

      2. jeżeli żądanie obniżenia ceny (opłaty) jest uzasadnione, zwrócę kwotę wynikającą z obniżenia w terminie 14 dni od otrzymania twojego oświadczenia o obniżeniu ceny;

      3. w razie uzasadnionego odstąpienia od umowy z powodu niezgodności artykułu z umową zwróci ci zapłaconą cenę (opłatę) w ciągu 14 dni od otrzymania od ciebie tego artykułu lub dowodu jego odesłania;

      4. zwrot części lub całości ceny (opłaty) nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś kupując lub zamawiając ten artykuł, chyba że ustalimy inny sposób zwrotu lub zdecydujesz się wykorzystać te środki na inny zakup lub zamówienie;

    4. [reklamacje] jeżeli uważasz, że otrzymany artykuł jest niezgodny z umową, możesz wysłać mi reklamację z opisem, co się nie zgadza, e-mailem na adres kontakt@taurus-sklep.pl lub pocztą na adres ul. Zbożowa 69, 20-827 Lublin albo bezpośrednio w sklepie; odpowiedź przekażę w ciągu 14 dni na piśmie, e-mailem lub pocztą.

 

  1. [dane osobowe] W związku ze składaniem przez ciebie zamówień i dokonywaniem zakupów będę przetwarzać twoje dane osobowe, więc informuję, że:

    1. twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:

      1. podjęcia na twoje żądanie działań dotyczących zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) przez czas do zawarcia umowy;

      2. wykonania umowy, jeżeli zostanie zawarta (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), przez czas związany z wykonywaniem umowy oraz ochroną roszczeń, jakie mogą z niej wynikać;

      3. realizacji obowiązków wynikających z przepisów o rachunkowości (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) przez czas wynikający z takich przepisów;

    2. podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwi zawarcie umowy;

    3. z twoimi danymi osobowymi mogą się zapoznawać podmioty świadczące na moją rzecz usługi IT, tj. obsługi strony internetowej i e-maila; 

    4. masz prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

 

  1. [polubowne rozwiązywanie sporów] Mam nadzieję, że nie będzie żadnych problemów przy realizacji zamówień, a gdyby się pojawiły wierzę, że znajdziemy sensowne rozwiązanie. Gdyby i to się nie udało, możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności oferowanych przez Inspekcję Handlową (http://www.ihlublin.pl), przez rzeczników konsumentów i konsumenckie sądy polubowne (https://uokik.gov.pl/problemy.php?source=wg&problem=1&wojewodztwo=11&miasto=12)

 

  1. [regulacje] twoje prawa i obowiązki reguluje ustawa o prawach konsumenta i kodeks cywilny. W razie wątpliwości, pytań i jakiejkolwiek potrzeby, jestem dostępna pod telefonem 664 066 532.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

imię i nazwisko konsumenta

………………………………………………….

adres konsumenta

………………………………………………..

(opcjonalnie telefon i email konsumenta)

…………………………………………………….

Taurus sklep zoologiczny

Marcelina Stasiak

ul. Zbożowa 69, 20-827 Lublin

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (art. 27) odstępuję od umowy sprzedaży dotyczącej następujących artykułów: ………….………………………….. zawartej w dniu ……………………..

Towar zwrócę stosownie do postanowień umowy.

Proszę o zwrot ceny towaru na konto numer ………………………………………….

………………………

podpis